Mea Maxima Culpa

Friday, December 28, 2007

Vår egen cannabisrøykende dommedagspredikant :-)

Jeg vil gjerne gi litt oppmerksomhet til en "kollega" av meg som er en stadig kilde til underholdning.

Nemlig predikanten Kjetil Andre Eilertsen som ikke er helt som andre predikanter. Thumbs up for det foresten.

Hvis du er der ute "Forkynneren på blogspot", skriv til meg på kommentarfeltet om du det høres fristende ut med en halvliter (eventuelt så kan du gjøre din greie, og jeg min..)

Siden sist har han funnet antikrist:



Det han snakker om er reelt nok, og fyren har titusenvis av tilhengere, og massevis av menigheter over hele verden.

Jeg tror riktignok denne Jesus Miranda er en pengeglad mann på en powertrip, og ikke noen aktikrist.


Men ser du denne videoen kalt "Gud & Cannabis" skjønner du kanskje dudens paranoia, og evne til å se antikrist, og verdens ende :-)

Antagelig den første Norske predikant som røyker Cannabis som en misjonshandling.. :-)



Holy smoke!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home